تعداد بازدید: 54
زبان : فارسی

پادکست‌های صمیمی رامک

پادکست‌های صمیمی رامک: همکاری نوین انتشارات یک صفحه‌ای با شرکت لبنیات رامک

تاریخ درج خبر : 1403/7/17
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی انتشارات یک صفحه‌ای، در ادامه همکاری‌های سازنده میان انتشارات یک صفحه‌ای و شرکت لبنیات رامک، نشستی با حضور مهندس روشن پرتو، مدیر واحد روابط عمومی شرکت لبنیات رامک، و مهدی مصلحی، مدیر ارتباطات و طراحی رسانه این شرکت، در دفتر انتشارات یک صفحه‌ای برگزار شد. در این نشست، مهدی میرعظیمی، مدیر انتشارات یک صفحه‌ای، نیز حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی انتشارات یک صفحه‌ای، در ادامه همکاری‌های سازنده میان انتشارات یک صفحه‌ای و شرکت لبنیات رامک، نشستی با حضور مهندس روشن پرتو، مدیر واحد روابط عمومی شرکت لبنیات رامک، و مهدی مصلحی، مدیر ارتباطات و طراحی رسانه این شرکت، در دفتر انتشارات یک صفحه‌ای برگزار شد. در این نشست، مهدی میرعظیمی، مدیر انتشارات یک صفحه‌ای، نیز حضور داشت.

مهندس روشن پرتو در این جلسه ضمن برشمردن نکات مثبت همکاری‌های پیشین و تولید آثار قبلی، به وظیفه واحد روابط عمومی در تقویت و ارتقای برند کارآفرینی و تجاری شرکت رامک اشاره کرد. وی تاکید کرد که رامک به عنوان یک برند ملی و فراملی، باید محتوایی تولید کند که پاسخگوی ذائقه‌های مختلف مخاطبان باشد و تمامی افراد جامعه از آن بهره‌مند شوند. روشن پرتو به مسئولیت این واحد در ارائه خدمات آگاهی‌رسانی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی اشاره کرد و افزود که این تلاش‌ها بخشی از وظایف رامک در جهت ارتباط مؤثر با جامعه است.

در ادامه، مهدی مصلحی هدف از تهیه پادکست‌های جدید رامک را یادآوری برخی مناسبت‌های فراموش‌شده تقویم با هدف ایجاد انگیزه، امید و ترویج حس خوب در جامعه عنوان کرد. وی تاکید کرد که توجه به مقولاتی مانند شادی، نشاط، بخشش، مهربانی و ارتقای فرهنگ عمومی از جمله اقدامات رامک در راستای مسئولیت اجتماعی سازمانی است. مصلحی همچنین به نقش رامک در ارتقای سطح آگاهی اجتماعی و تلاش برای افزایش نشاط عمومی در جامعه اشاره کرد و گفت: «رامک علاوه بر تولید محصولات خوراکی با کیفیت و توجه به سلامت جسمی جامعه، برای بهبود کیفیت زندگی اجتماعی نیز تلاش می‌کند.»

مهندس روشن پرتو همچنین با اشاره به وجود همکاران صدیق و زحمتکش در شرکت رامک، بر تلاش‌های بی‌وقفه این افراد در جهت سلامت جامعه تاکید کرد. او گفت: «مجموعه مدیریتی شرکت رامک به وجود این همکاران افتخار می‌کند و ما وظیفه داریم تلاش‌های صادقانه آن‌ها را پاس بداریم و معرفی کنیم.» وی همچنین به اهمیت احترام به تمامی اقوام ایرانی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود که احترام به تنوع فرهنگی در اولویت‌های اجتماعی رامک قرار دارد.

در ادامه این نشست، مهدی میرعظیمی، نویسنده و ایده‌پرداز محتوا، به مزایای تولید پادکست‌های ساده و بی‌آلایش پرداخت و گفت: «ارتباط سریع و صمیمی با مخاطبان از اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین ویژگی‌های این پادکست‌ها است.» او تاکید کرد که انتشارات یک صفحه‌ای در تولید کتاب‌های صوتی و محتوای پادکست دارای تجربه و توانمندی بالایی است و همکاری با شرکت رامک را از علاقه‌مندی‌های خود می‌داند. وی از حمایت‌های رامک از تولیدات فرهنگی و فعالیت‌های انتشارات یک صفحه‌ای قدردانی کرد و این همکاری‌ها را نشانه‌ای از عزم رامک برای ساختن جامعه‌ای آگاه و سالم دانست.

شرکت لبنیات رامک، به عنوان یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید محصولات غذایی سالم، همواره بر ارائه محصولاتی با کیفیت و مغذی تاکید داشته است. این شرکت نه تنها به تولید محصولات غذایی سالم برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه می‌پردازد، بلکه در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نیز مشارکت دارد. رامک با حمایت از انتشارات یک صفحه‌ای و کمک به چاپ و توزیع کتاب‌های یک صفحه‌ای در مدارس کم‌برخوردار روستایی و عشایری، نشان داده است که همواره در تلاش است تا با ارتقای سطح آگاهی عمومی، سهمی در ساختن جامعه‌ای بهتر و آینده‌ای روشن‌تر ایفا کند.

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.