تعداد بازدید: 60
زبان : فارسی

رونمایی از کتاب‌های جدید مترو کتاب و افتتاح کتابخانه بزرگ فرهنگسرای حکمت در شیراز

رونمایی از کتاب‌های جدید مترو کتاب و افتتاح کتابخانه بزرگ فرهنگسرای حکمت در شیراز

تاریخ درج خبر : 1403/7/7
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی انتشارات یک صفحه‌ای، هفته آینده مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید "مترو کتاب" همزمان با افتتاح کتابخانه بزرگ فرهنگسرای حکمت در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات یک صفحه‌ای، هفته آینده مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید "مترو کتاب" همزمان با افتتاح کتابخانه بزرگ فرهنگسرای حکمت در شهر شیراز برگزار خواهد شد. این مراسم با حضور شهردار شیراز، اعضای شورای شهر، مدیران سازمان مترو شیراز، نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعی از نویسندگان، پژوهشگران و فعالان فرهنگی برگزار می‌شود.

در این مراسم، علاوه بر رونمایی از کتاب‌های جدید "مترو کتاب"، گزارشی از فعالیت هشت ساله "کتاب یک صفحه‌ای" در مترو شیراز و میزان استقبال شهروندان و مسافران مترو ارائه خواهد شد. همچنین از برخی فعالان فرهنگی و نویسندگان به‌خاطر تلاش‌های ارزنده‌شان در حوزه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

کتابخانه بزرگ فرهنگسرای حکمت با امکانات متنوع از جمله سالن‌های عمومی ویژه بانوان و آقایان، بخش تخصصی کودکان و نوجوانان، اتاق مطالعه ویژه پژوهشگران و سالن ابزارهای علمی برای دانش‌آموزان افتتاح خواهد شد که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی شیراز، خدمات متنوعی به مخاطبان ارائه می‌دهد.

این مراسم با همکاری سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی شهرداری شیراز و انتشارات یک صفحه‌ای برگزار می‌شود. همچنین کتاب یک صفحه‌ای به عنوان بخشی از شهر داستان‌مند نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه و آموزش‌های مختصر و مفید برای مسافران مترو ایفا کرده است. اخبار بیشتر درباره این رویداد پس از برگزاری مراسم منتشر خواهد شد.

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.