تعداد بازدید: 70
زبان : فارسی

آغاز پایش اجرای طرح کتاب یک صفحه‌ای در آموزشگاه‌ها و دبیرستان‌های شیراز

آغاز پایش اجرای طرح کتاب یک صفحه‌ای در آموزشگاه‌ها و دبیرستان‌های شیراز به مناسبت سال تحصیلی جدید

تاریخ درج خبر : 1403/7/3
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی انتشارات یک صفحه‌ای، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای پایش اجرای طرح کتاب یک صفحه‌ای، مهدی میرعظیمی، ایده‌پرداز و نویسنده کتاب یک صفحه‌ای، از چندین آموزشگاه در ناحیه 4 و 2 آموزش و پرورش شیراز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات یک صفحه‌ای، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای پایش اجرای طرح کتاب یک صفحه‌ای، مهدی میرعظیمی، ایده‌پرداز و نویسنده کتاب یک صفحه‌ای، از چندین آموزشگاه در ناحیه 4 و 2 آموزش و پرورش شیراز بازدید کرد. ایشان در این دیدارها فرارسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی را به دانش‌آموزان و معلمان تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت در مسیر تحصیل و پیشرفت نمود.

در دبیرستان علامه اقبال لاهوری (ناحیه 4)، جلسه‌ای با حضور سرکار خانم نورانی، رئیس دبیرستان، و معاونین آموزشی، پرورشی و فناوری این مجموعه برگزار شد. در این دیدار، درباره تأثیر مثبت کتاب یک صفحه‌ای بر فراگیری مهارت‌های زندگی، آداب اجتماعی و علاقه‌مندی نوجوانان، به‌ویژه دختران دبیرستانی، به یادگیری مهارت‌های تربیتی و اجتماعی گفتگو شد.

در پایان، مدیر دبیرستان علامه اقبال ضمن توضیح فعالیت‌های آموزشی و تربیتی دبیرستان، آمادگی خود را برای همکاری در اجرای طرح مدرسه داستان‌مند اعلام کرد.

در ادامه، بازدیدهایی از دبستان شهید صیاد شیرازی، مجتمع فرهنگی آموزشی شادروان صحت و دبستان شهید رجایی نیز انجام شد. مهدی میرعظیمی با جناب آقای اخلاق روشن، سرکار خانم صابری و جناب آقای رفیعی، مدیران این مراکز، درباره اجرای طرح کتاب یک صفحه‌ای و مدرسه داستان‌مند به گفتگو پرداخت.

طرح کتاب یک صفحه‌ای با هدف ارائه داستان‌های کوتاه و آموزنده، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های زندگی و اجتماعی را به شیوه‌ای ساده و جذاب فراگیرند. این طرح به عنوان یکی از ابزارهای اصلی مدرسه داستان‌مند در تقویت خلاقیت، همدلی و توانایی حل مسائل روزمره در دانش‌آموزان نقش بسزایی دارد.

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.