تعداد بازدید: 67
زبان : فارسی

بازدید مهدی میرعظیمی از دبستان نور علوی

بازدید مهدی میرعظیمی از دبستان نور علوی و گفتگو با جناب آقای دکتر ابراهیم واعظی درباره تجربیات آموزشی

تاریخ درج خبر : 1403/7/3
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی انتشارات یک صفحه‌ای، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، مهدی میرعظیمی، ایده‌پرداز و نویسنده کتاب یک صفحه‌ای، از دبستان نور علوی شیراز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات یک صفحه‌ای، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، مهدی میرعظیمی، ایده‌پرداز و نویسنده کتاب یک صفحه‌ای، از دبستان نور علوی شیراز بازدید کرد. او ضمن تبریک فرارسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی، برای دانش‌آموزان و معلمان آرزوی موفقیت کرد. در این بازدید، میرعظیمی با دکتر ابراهیم واعظی، مدیر مجتمع آموزشی علوی، درباره سفرهای پژوهشی ایشان به کشورهای فنلاند، آلمان، چین، کره جنوبی و ژاپن به گفتگو نشست.

دکتر واعظی در این نشست تجربیات خود را از کتاب یک صفحه‌ای در مجتمع علوی را بیان کرد و همچنین به تنظیم و تدوین اشعار مرتبط با هر پایه تحصیلی و ارائه آن به دانش‌آموزان اشاره کرد. ایشان افزود که این اقدام‌ها موجب ایجاد علاقه در دانش‌آموزان برای تقویت مهارت‌های خوانداری و نوشتاری شده است.

وی در ادامه به برخی از فعالیت‌های کلیدی مجتمع اشاره کرد، از جمله:

تقویت حس میهن‌دوستی در دانش‌آموزان

تقویت حس همکاری، تعاون و پرورش روحیه مشارکت‌پذیری

تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری

پرورش روحیه احترام به دیگران

تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان

ترویج کتابخوانی و تقویت روحیه مطالعه

ایجاد محیطی شاداب و مناسب در آموزشگاه

تقویت روحیه احترام متقابل میان همکاران

تقویت روحیه انتقادپذیری

مهدی میرعظیمی نیز از تاثیر مثبت طرح کتاب یک صفحه‌ای بر فراگیری مهارت‌های زندگی و آداب اجتماعی در دانش‌آموزان ابراز خرسندی کرد و از همکاری گسترده‌تر با مدارس برای اجرای طرح مدرسه داستان‌مند در سال جدید تحصیلی استقبال کرد.

این طرح، با هدف ارائه داستان‌های کوتاه و آموزنده، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم پیچیده را به شیوه‌ای ساده و جذاب فراگیرند و مهارت‌های اساسی مانند خلاقیت و همدلی را تقویت کنند.

پس از این گفتگو، مهدی میرعظیمی با جناب آقای احمد رضا شاعلی و جناب آقای ایرج شاعلی از مدیران مجتمع به گفتگو نشست. شاعلی در این دیدار با اشاره به مزایای کتاب یک صفحه‌ای در تسهیل امور آموزشی و تربیتی، بر گسترش همکاری‌ها برای اجرای طرح مدرسه داستان‌مند تأکید کرد و به اهمیت این رویکرد در توسعه مهارت‌های زندگی و آموزش خلاقیت در دانش‌آموزان پرداخت.

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.