تعداد بازدید: 37
زبان : فارسی

کارگاه آموزش نویسندگی ویژه دانش‌آموزان متوسطه

کارگاه آموزش نویسندگی ویژه دانش‌آموزان متوسطه

تاریخ درج خبر : 1403/5/21

کارگاه آموزش نویسندگی ویژه دانش‌آموزان متوسطه در خرم بید|مرداد ماه 1403

در روز یکشنبه، ۲۱ مردادماه، کارگاه آموزش نویسندگی ویژه دانش‌آموزان متوسطه به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خرم‌بید و با همکاری موسسه خیریه غدیر صفاشهر، در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

این کارگاه با حضور جناب آقای سیدمهدی میرعظیمی، نویسنده کتاب‌های یک صفحه‌ای، برگزار گردید. در این کارگاه، دانش‌آموزان با سبک‌های مختلف نویسندگی و عناصر آن آشنا شدند. همچنین در زمینه قصه‌نویسی و انواع داستان‌ها مباحثی مطرح شد که به دانش‌آموزان کمک کرد تا استعدادهای خود را در این زمینه بهبود بخشند و با نوشتن داستان‌های کوتاه و خلاقانه، توانایی‌های خود را محک بزنند.

در طی این کارگاه، از دانش‌آموز نویسنده حنانه غلامی که توانسته بود در زمینه نویسندگی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کند، تجلیل به عمل آمد. این اقدام به منظور تشویق و انگیزه‌بخشی به سایر دانش‌آموزان انجام شد تا آنان نیز با تلاش و پشتکار بتوانند در این حوزه موفق شوند.

در پایان این کارگاه آموزشی، به تمامی شرکت‌کنندگان گواهینامه نویسندگی اهدا شد. این گواهینامه‌ها نشانگر تلاش و حضور فعال دانش‌آموزان در این کارگاه بوده و به عنوان نشانی از تعهد آنان به یادگیری و پیشرفت در عرصه نویسندگی محسوب می‌شود.

این کارگاه، با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های نویسندگی دانش‌آموزان، تلاش داشت تا با ارائه آموزش‌های مفید و کارآمد، بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان در زمینه نویسندگی فراهم آورد. برگزاری این کارگاه آموزشی در شهرستان خرم‌بید نشان‌دهنده توجه ویژه مدیریت آموزش و پرورش به پرورش استعدادهای ادبی دانش‌آموزان و ارتقای سطح فرهنگی جامعه است. همکاری مؤسسه خیریه غدیر صفاشهر نیز در این راستا قابل تقدیر است. امید است که با برگزاری مستمر چنین کارگاه‌هایی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای نویسندگی در بین دانش‌آموزان این منطقه باشیم.

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.