تعداد بازدید: 37
زبان : فارسی

کتاب های یک صفحه ای در آزمایشگاه پیوند شیراز

به مناسبت روز پزشک: اقدامی فرهنگی برای آرامش مراجعان

تاریخ درج خبر : 1403/6/1
منبع : درون سازمانی

به نقل از روابط عمومی انتشارات یک‌صفحه‌ای، آزمایشگاه پاتوبیولوژی پیوند شیراز به مناسبت روز پزشک و همزمان با ۱ شهریور، بار دیگر کتاب‌های یک‌صفحه‌ای را در سالن پذیرش خود شارژ کرد. این کتاب‌ها که توسط مهدی میرعظیمی نوشته شده‌اند، حاوی داستان‌های کوتاه فرهنگی و اجتماعی جذاب هستند که مراجعان را برای مدتی از اندیشه‌های مربوط به بیماری و مشکلات روزمره فارغ می‌کنند.

شیراز به مناسبت روز پزشک: اقدامی فرهنگی برای آرامش مراجعان

شیراز - ۱ شهریور ۱۴۰۳ - به نقل از روابط عمومی انتشارات یک‌صفحه‌ای، آزمایشگاه پاتوبیولوژی پیوند شیراز به مناسبت روز پزشک و همزمان با ۱ شهریور، بار دیگر کتاب‌های یک‌صفحه‌ای را در سالن پذیرش خود شارژ کرد. این کتاب‌ها که توسط مهدی میرعظیمی نوشته شده‌اند، حاوی داستان‌های کوتاه فرهنگی و اجتماعی جذاب هستند که مراجعان را برای مدتی از اندیشه‌های مربوط به بیماری و مشکلات روزمره فارغ می‌کنند.

 

این کتاب‌ها با کیوآر کد در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گرفته‌اند و امکان دسترسی به نسخه‌های صوتی داستان‌ها را از طریق گوشی‌های همراه فراهم می‌کنند. این اقدام نه تنها لحظاتی از آرامش و لذت مطالعه را به مراجعان هدیه می‌دهد، بلکه نسخه‌های صوتی نیز فرصتی برای شنیدن داستان‌ها در زمان انتظار فراهم می‌کند.

روابط عمومی انتشارات یک‌صفحه‌ای با تقدیر از پرسنل و مدیریت آزمایشگاه پیوند شیراز که با عشق و تعهد این کار فرهنگی را دنبال می‌کنند، اعلام کرد: «ما خوشحالیم که این طرح فرهنگی با استقبال مراجعه‌کنندگان همراه شده و به عنوان یکی از ابزارهای کاهش استرس و اضطراب بیماران به کار گرفته شده است. تشکر ویژه‌ای از آزمایشگاه پیوند داریم که در این مسیر همراه ما بوده و همچنان با دلسوزی این ابتکار را پیش می‌برد.»

همچنین انتشارات یک‌صفحه‌ای اعلام آمادگی کرده است که آماده همکاری با تمامی مراکز درمانی و آزمایشگاهی سراسر کشور برای ارائه و توزیع این کتاب‌ها است. هدف این انتشارات، فراهم کردن لحظاتی توأم با آرامش برای مراجعان و ارتقای فرهنگ عمومی است. بخش قابل توجهی از هزینه‌های تهیه و انتشار این کتاب‌ها توسط نیکوکاران فرهنگ‌دوست و انتشارات یک‌صفحه‌ای تأمین می‌شود که این اقدام، نقطه عطفی در ترویج فرهنگ مطالعه و آرامش در محیط‌های درمانی به شمار می‌رود.

درباره آزمایشگاه پیوند: پروژه آزمایشگاهی پیوند پس از پنج سال تلاش بی‌وقفه و با لطف و عنایت پروردگار متعال، از مردادماه سال ۱۳۹۴ به عنوان بزرگترین آزمایشگاه خصوصی جنوب کشور آغاز به کار کرده است. این آزمایشگاه با رویکردی بیمارمحور و در جهت کمک به تشخیص صحیح و دقیق بیماری‌ها، تحقق اهداف پزشکان محترم، و حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه تاسیس شد. همچنین این مجموعه به منظور کسب اعتبار ملی و افزایش سطح رضایت‌مندی بیماران و پزشکان، از تجهیزات مدرن و در برخی موارد منحصر به فرد آزمایشگاهی استفاده می‌کند.

آزمایشگاه پیوند با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآزموده و مجرب، تحت نظارت متخصصین آسیب‌شناسی بالینی و تشریحی، علوم آزمایشگاهی بالینی و ژنتیک انسانی، خدمات گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف از جمله بیوشیمی بالینی، انعقاد، هورمون‌شناسی، ایمونولوژی، هماتولوژی، میکروبیولوژی، بیولوژی مولکولی (PCR)، فلوسایتومتری، سیتولوژی، پاتولوژی مولکولی و ایمونوهیستوشیمی (IHC) ارائه می‌دهد.

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.