تعداد بازدید: 44
زبان : فارسی

برگزاری کارگاه خانه داستان‌مند در عمارت ماه سلطان

برگزاری کارگاه خانه داستان‌مند در عمارت ماه سلطان

تاریخ درج خبر : 1403/5/11
منبع : درون سازمانی

برگزاری کارگاه خانه داستان‌مند در عمارت ماه سلطان با حمایت شرکت زئوس|مرداد ماه

در تاریخ یازدهم مردادماه، کارگاه آموزشی «خانه داستان‌مند» با حمایت شرکت زئوس و با حضور مهدی میرعظیمی، در عمارت تاریخی ماه سلطان برگزار شد. این کارگاه که با هدف اهمیت بیشتر به نقش داستان در زندگی و ایجاد فضایی برای بروز خلاقیت در میان کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها برگزار شد، با استقبال علاقه‌مندان مواجه گردید.

در ابتدای این رویداد، مهدی میرعظیمی، نویسنده و داستان‌سرای برجسته، به معرفی اصول داستان‌نویسی پرداخت. همچنین وی درباره اهمیت داستان‌ در فرهنگ ایرانی و نقش آن در انتقال ارزش‌ها و مفاهیم مهم انسانی صحبت کرد. میرعظیمی از تجارب خود در این زمینه گفت و شرکت‌کنندگان را به کاوش در دنیای بی‌کران داستان‌ها تشویق نمود.

یکی از زیباترین بخش‌های این کارگاه، حضور کودکی بود که با عروسکی که در دست داشت، به اجرای عروسک‌گردانی پرداخت. این اجرا نه تنها باعث شادی حضار شد، بلکه لحظاتی خاطره‌انگیز و دلنشین را برای همگان به ارمغان آورد. در این بخش، مهدی میرعظیمی نیز با عروسک این کودک به گفت‌وگو پرداخت که این مکالمه جذاب و خلاقانه مورد استقبال شرکت‌کنندگان نیز قرار گرفت.

این کارگاه با حمایت مالی شرکت زئوس که همواره حامی برنامه‌های فرهنگی بوده، برگزار شد. این شرکت با فراهم آوردن امکانات لازم برای برگزاری چنین رویدادهایی، نقش مهمی در ترویج فرهنگ و هنر در جامعه ایفا می‌کند.

در پایان، شرکت‌کنندگان ضمن ابراز رضایت از برنامه، عنوان کردند این کارگاه تجربه‌ای ارزشمند و به‌یادماندنی برای آن‌ها بود.

 

   نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.